Het juiste dieet

Het Juiste eten

Een goede seksuele gezondheid begint natuurlijk met … het voedsel dat je dagelijks tot je neemt. Je etensgewoonten vormen de grootste factor bij het bepalen van zowel je energieniveau als je seksuele prestaties in bed. En die zijn zeer belangrijk voor je zelfvertrouwen bij het verleiden van die door jou gewenste droomvrouw waar je naar op zoek bent.

Wat is dan het beste voedsel voor seksuele energie? Ik heb een lijst samengesteld en zal enkele voedingsmiddelen noemen die de belangrijke stoffen bevatten.

Het beste voedsel voor seksueel functioneren:

Vitamine B1
- Bonen, erwten, linzen, noten, yoghurt, varkensvlees, bruine rijst, graan korrels.

Vitamine B3 (niacine) - brouwers gist, pinda's, bieten, zalm, tonijn, varkensvlees.

vitamine B6 - Zonnebloempitten, tonijn, bananen, eieren, wortelen, avocado's, wortelen, linzen, garnalen.

Folic zuur - bladgroenten, citrusvruchten, kaas, tonijn, zalm, erwten, linzen.

Vitamine C - citrusvruchten, tomaten, bladgroenten.

Vitamine E - noten, zaden, tarwekiem, eidooiers, spinazie, oliën.

Bèta carotine (een vorm van vitamine A) - Gele en rode vruchten en groenten.

Zink - bonen, erwten, linzen, spinazie, zonnebloempitten, pompoen, rundvlees, kip, varkensvlees.

Selenium - gist, graankorrels

Omega 3 - Omega 3 is een stof die beter bekend is als Visolie. Omega 3 zorgt ervoor dat je afweer systeem wordt aangesterkt en ik kan het je aanbevelen eens te proberen. Het geeft je een herboren gevoel. Wil je Omega 3 eens proberen probeer dan eens Omega Daily:

 

comments powered by Disqus